fredag 7 december 2007

Fredag....








Elvis är grym , eller hur?? Hur som helst har jag varit i skolan idag = inte kul! Det ända som var kul var när vi övade inför lucia. Imorse gick jag och syrran upp jätte tidigt, kl.06.35 så att vi skulle hinna kolla på "en riktig jul" julkalendern , den är faktist väldigt bra. Jag gick på audition till den och kom till provspelning , då fick jag testa några repliker , det var kul!
Ikväll är det "Idolkväll" , final!!!! Undrar vem som vinner?? Marie är duktig på att sjunga och har en bra ut strålning, så hon kan få vinna. Amanda har också en bra röst och en bra utstrålning, hon kan också få vinna. Men jag hoppas att svenska folket hittar en lämplig vinnare. Kram från mig!!!

2 kommentarer:

L8 sa...

Bilden under Idoltjejerna syns inte..? Kan det vara något som har gått fel? Man blir så nyfiken på vad det kan vara för bild...

//L8

L8 sa...

Jag tycker att det var rätt idoltjej som vann!