onsdag 12 december 2007



Hej allihopa! Lite länktips kommer här! jajja97.blogspot.com gurkdeo.blogspot.com gladagrannar.blogspot.com tre97.blogspot.com http://www.caption.it/ . Hoppas ni tyckte dom var bra! Imorgon är det ju Lucia. Idag när vi tränade så gick det inte så bra för understämman , så då frågade min klassis omhon och jag fick sjunga den och det fick vi! Så imorgon får vi sjunga! Så jag måste hem och öva nu asså...


Men nästan alltid när jag tänker på nåt roligt så kommer det upp nåt tråkigt i mitt huvud,och det gör det nu med... Nu börjar jag tänka på min Morfar som dog i cancer för 2år sen..


Jag saknar honom...
Jag skriver mer imorgon så får ni veta hur det gick på Luciatåget.
Kramizar från lilla mej!


1 kommentar:

L8 sa...

Det ska bli sååå spännande & kul att få se och höra luciatåget imorgon!