onsdag 9 januari 2008

-Hej!!


Idag har der som vanligt varit en lång,halvbra skoldag ( jag började i tisdags).
De här lektionerna har jag haft idag :

8.20 Första gången på syslöjden.
Vi gjorde kompisband.

10.00 SO. Just nu jobbar vi med
arbetsplan "Staden".

10.45 Matte. Halva tiden i
klassrummet,andra halvan i
datasalen.

12.45 So igen...

Det var mitt shema just idag!
Vet ni vad jag har upptäckt?? Det är inte BARA Elvis som är söt o snygg. Otroligt va?? Zac Efron är nästan lika söt o snygg som Elvis.
Här har ni en bild på honom.

Jag stannar kvar i skolan imorgon med så jag kan skriva!
Efter det ska jag till Miro Studios. Där går både jag och min syster och dansar och sjunger. jag ska träna på en show som vi ska göra på Scaniarinken !

Skriver som sagt oxå imorgon!
Ciao!

Inga kommentarer: