onsdag 31 december 2008

Gott nytt år....!!!!!

Hej!! Idag är det nyårsafton och jag och Maja har genomfört en "makeover"... Vi badade, tvättade håret, fixade håret(Maja har ett fint hårband och för min del har jag bara gjort håret lite stort) , valde kläder och sminkade oss. Jag har en lila t-shirt med en svart örn på och ett par blåa jeans. Maja har en röd, skotskrutig, kort kjol och min gamla, rosa, paljettiga t-shirt. Jag har lila ögonskugga, mascara, läppenna, läppstift och genomskinligt glans(d.v.s vääldigt snygga läppar). Maja har guldig ögonskugga, mascara ocgh läpparna är likadana som mina.

Vi är suuupersnygga!!!!!

Och tack så jättemycket för alla fina, trevliga och roliga kommentarer. De är verligen uppskattade!!!:)


Gott nytt år!!!
//Elsa

2 kommentarer:

... sa...

Gott nytt 2009!

Hoppas att ni hade det mysigt i går. Det låter som om ni var hur fina som helst.
Var mammi o pappi också supersnygga?

Kram från oss på Rösholmen

L8 sa...

Om du visste vad alla var snygga här igår!!!!
Men ärligt talat så var det ju de två yngsta tjejerna som var klart snofsigast!

:-)

//L8