söndag 7 december 2008

Talangtävling!:)

Hej! Idag har jag varit på en talangtävling. Jag sjöng en låt som heter " En stjärna lyser så klart" som Carola har sjungit. Det gick ganska bra tycker jag .... Några ställen var lite falska men... Vad tycker ni??? Kolla på filmen och kommentera vad ni tycker! Och just det... Jag gick vidare till finalen!!!!!!! Det var fem tävlande och två av oss gick till final .. Och jag var en av dom!!!!

Finalen är den 21/12 kl 14-16 på Stortorget i Gamla Stan.
Kom och titta vetja!!!! Så får ni skrika mycket när jag har sjungit klart oxå *skrattar* .



Hejs svejs lingontjofrejs!!
//Elsa

3 kommentarer:

Ulrica sa...

Hej..
Javisst var det en rolig talangtävling..
Min ena dotter Victoria var ju den andra som gick vidare idag..
Ja vi ses den 21 december..

Ha det bra!

//Ulrica med döttrarna Carro, hon sjöng "Julen är här" o Vickan som ju sjöng "Jag såg mamma kyssa tomten jag"..

Lena E sa...

Hej Elsa!
Jättekul att få se ditt uppträdande - du var superduktig!!
Kram
Lena E

... sa...

Åhhhh va bra!

Du sjunger jättefint o ser hur kol ut som helst. Är du inte alls nervös när du uppträder?
Kram Elis.