måndag 29 juni 2009

bad,bad,bad..:)

Bad igår oxå, fast denna gång på "Mormors strand" nere vid Alvik. Jättekallt och jättekul. Jag och lillasyrran badade jättemycket fastän att det var jättekallt.
Fast efter ett tag börjar den av oss som från början verkligen inte var badkruka (som jag) säga "Kan vi inte gå upp nu???" Och då har jag precis vant mig vid kylan. Men när jag ser hennes blåa läppar är man tvungen att gå upp....
Snart ska vi till Spanien och det ska bli jätteskönt. Bara sola, bada, äta gott och ha det riktigt skönt. Vi har varit i Spanien 7-8 år i rad så det är som tradition. Skönt ska det bli iaf..

Nu ska jag och syrran träffa mormor och sen ska vi hem till henne.

//Elsa

P.s Kommentera :D

2 kommentarer:

L8 sa...

Tänk att även den riktigt stora badkrukan badade igår dvs er mor....inte illa väl?!
När man väl hade doppat sig så var det ju OK.

PoK

Unknown sa...

Vi ska också till spanien om 3 dar!!