söndag 23 augusti 2009

100!!!!

Japp!!! Hundra inlägg har man skrivit nu... Lite stolt blir man allt ;).
Och sorry för att jag inte har skrivit på så länge..
Men!!! Jag lovar att jag från och med 1 sep ska skriva ett litet inlägg ofta.

Jag är trött nu och har varit på bio igår. Jag såg Year One som var jätterolig enligt mej och jag har lite , hm.. udda, humor xD

Och jag kanske ska göra en ny blogg på blogg.se. Mina klasskompisar säger att det är bättre och enklare... Och man kan göra snygga designer :D .
Vad tycker ni???


PussoKram<3

2 kommentarer:

L8 sa...

Hmmm...ja, du kan väl alltid ändra till blogg.se men fördelen med att du har kvar den här är ju att man kan gå tillbaka och kolla på alla fina filmer där du sjunger. Och vem vet, kanske kan det spela roll någon gång?

PoK

Unknown sa...

JAAA!! /clara