lördag 17 oktober 2009

Inget hårigt ben...

Nej.. På filmen som jag la in var det inget hårigt ben utan jag bara filmade ner i bordet...
Jag såg så väääldigt vacker, trött och finnig ut just då..

Idag har det vart Miro och jag har fått ett par snygga skor, från Myrorna :D
Igår var jag på Myrorna och hittade dessa rosa kängor och det var kärlek vid första ögonkastet.. Det kändes som i " Systrar i Jeans". Men sorgligt nog hade jag inga pengar på mig så jag fick lägga undan dom och vänta på medhåll från målsman... Det fick jag :) Så idag kilade vi ner till Tomtebogatan 5 och köpte dom :) Bara 200 spänn!!! Och ordentliga oxå :))

Ikväll ska vi ha gäster (ingen jag känner) och jag ska nog titta på Körslaget eller så kanske jag och min lilla syster får (hoppas) hyra film...
Filmtips???

(+går)Dagens..
Skratt:- Vi är som en familj!!! :D
Buuu: Att det inte fanns bord på nästan ingen restaurang i Vasastan vid sju ..
Braa: Shoppinglycka (love u skor)
Mening: Görtt på mango..

//Elsa

1 kommentar:

L8 sa...

Det blev väl bra med den där middagen iallafall - trots att de hade stavat som krattor på menyn :-)

PoK