lördag 28 november 2009

Hallå där kött å blåbär!! Elsa här xD


Hej hopp alla söta/fula, glada/arga och blonda/brun/rödhåriga läsare xD!

Nu är det ganska tidigt och jag kom och tänka på att jag har haft min blogg ganska länge..
Jag kommer ihåg när jag, Lina och Jajja startade en blogg tillsammans när vi gick i... fyran??
Och jag vill verkligen komma på hur man kan göra designers här på blogspot.. Nån där ute som vet???
Jag är hungrig nu och ska nog sätta lite sprutt på ruljansen här hemma med en riktig Vännerfrukost!
På tal om bilden så är den ganska konstig och bara Lina fattar . Jag säger bara " Vi var här och städade sommaren 07" Minnen<3 Sista dagarna på Efta "låste" jag och Lina in oss i " Snickis" och städade tills det var skinande rent, gud vad vi garvade!!!

Igår var det prov.. Hoppas det gick bra :S

Men nu har ni väl tröttnat så jag går och fixar frulle :D


XOXO <3

Inga kommentarer: