onsdag 18 november 2009

Skam på mejj!!!!!!!

Ja, verkligen! Det har gått mer en 1 vecka sen senaste inlägget och jag borde verkligen skriva långt.. Men jag hinner verkligen inte :(( Jag har suuperstressigt nu några veckor innan Lucia, men som tack för att ni läser så får ni en (hoppas jag) favorit i repris! När jag vann talangtävlingen för sissådär ett år sen !



så sorgligt att man inte kan va nöjd med det... MEnMENMen...


Imorn är det dags för vaccin i skolan och "I'm terrified" , ja **iträdd verkligen.. Några i klassen blev sjuka men man får väl hålla tummarna för att man slipper sjuksänga!

Chaochao!!!<3 XOXO

2 kommentarer:

L8 sa...

Jag tycker att du kan vara väldigt nöjd med sången i talangtävligen förra året! Du sjöng som en lärka som vanligt. Och att du dessutom vann är väl tecken nog på att det var bra.

Vaccination är inget att oroa sig för. Det är värre att få influensan tror jag absolut!

PoK

Unknown sa...

gud du är så himla cool elsa!
Vilken show, tror jag måste gråta XD<3