tisdag 10 november 2009

wieeehoooweeehooowieehooowoohooo!!!!!

Ja, nu är man tolv år :))

Av familjen fick jag : En kokbok, en ny plånbok, en myyskofta, en polotröja, en aascool t-shirt och en liten ram att ha ett foto i. Tack så mycket mamma, pappa och Maja, jag kunde inte ha fått något bättre!
Av mormor: En tuff rosa kofta, ett halsband, bullar+favvoglassen, proffssminkborste(!!!) och en fin bukett blommor. Tack så mycket till mormor med, verkligen perfa grejjer!!!
Av Fanny: En t-shirt som jag prövade några dar innan på H&M som är såå snygg!!!
Tack Banne!!!

Ja, jag känner mig ovanligt stor och har lagat sesampanerad lax med smörslungad spenat( från kokboken ofc)

Dagens...
Person: Han den 50(??) åriga gubben som stod sjöng i korridoren på tvåan.. Gud vad vi garvade:)+ En viss person i skolkatalogen ..
Ris: Till alla i klassen som inte kan hålla klaff. Jag försöker att inte prata så man blir otroligt störd på alla som baaaara babblar..
Ros: Att jag ska uppträda (med flickkören) med EMD!!!!!



Och nu måste jag ducha :))

Jag skulle gärna vilja ha lite önskemål om bloggen. T.ex vad ni vill ha lite mer av ..

XOXO ELSA

2 kommentarer:

L8 sa...

Maten du lagade var helt fantastisk!! Jättegott!

Jag tycker att det är kul att läsa om vad du gör och vad du tycker. Ris & ros är kul oxå.
Mindre kul med filmerna där du inte är med ;-)

Fortsätt i samma stil, du är bra på det här (oxå)!!

PoK

... sa...

... låter som om du fick jättefina å många presenter!

Ska du bli kock?
På mammas kommentarer verkar det som om du är lovande i köket. Kul!

Lite bilder är alltid kul att titta på. Kompisar, du, skolan, där du bor osv.

Men du... man kan inte hinna med allt! Du måste väl "slappa" också!

Kram Elis.