tisdag 2 mars 2010

" Saw the goast of Elvis"

Hejhopp alla! Bloggen krånglade med lösenord men det har jag fixat nu . Ska berätta lite om sportlovet hitills :)

MÅNDAGEN :Spenderades med Olivia BJ på stan och hemma hos mej. Hittade en riktigt snygg röd, puffärmströja på H&M som jag köpte. Hon kom hem till mej vid kl 9.00 och hon gick 20.00 haha heldag kan man lungt säga ;) Vi hade otroligt kul och mysigt iaf!

TISDAGEN(IDAG): Spenderades med Lina Boll och Jonatan på stan även denna dag, fast med mer fikor ;) Jag hittade en t-shirt med Jason Priestley på <3 Och även en jättesnygg paljettklänning/linne som man då har med tajts elr brallor. Den ska jag ha på melodifestivalen :)

Imorn vet jag inte vad jag ska göra, kanske lunch med mamma på stan elr nåt men jag skriver mer då :)



Halleluja, Elvis. Du är min inspiration.

XOXO

1 kommentar:

L8 sa...

Trevligt lunchsällskap hade jag verkligen idag.

PoK