tisdag 25 januari 2011

Dag 4 - Bloggar jag läser

Okej... Nu ska jag vara ärlig. Jag är en riktig bloggnörd. Jag läser hur många bloggar som helst! Jag vet, jättesorgligt, men sant! Om jag kollar på historik på min telefon så är det : brunettolli.blogg.se , sofiahagbergs.blogg.se , duveterika.blogg.se , saranybergs.blogg.se, plasticbrain.blogg.se , elsal.blogg.se , singit.blogg.se , annapedersen.se, desireenilsson.se , billandroses.blogg.se , westins.devote.se , gateau.devote.se , gaybloggen.com , michas.se , kenzas.se , kissies.se , paow.se osv osv! Jag är en riktig knäppis!
Jag kanske borde bli bättre på att uppdatera min egen blogg istället ;)hehe!

Jag gillar bloggar som inte bara skriver om sin dag, kanske om något man gillar eller nåt sånt . Tex dagens tanke eller så.

2 kommentarer:

... sa...

Vadå... "bli bättre på att uppdatera", här haglar det ju nya inlägg.
Förstår inte hur du hinner med allt.
Du t o m sjunger för Kungen och Drottningen. Fantastiskt!

L8 sa...

Royal Elsa! Fniss!