lördag 15 januari 2011

Hejhallååå!!!!

Hej hej! Nu är jag hemma och chillar :) har varit på rep med körtanter idag, jättekul verkligen! Det var körtanter från 52-16 år ! Vi övade alla de finaste sångerna och jag tror att det kommer bli en konsert som vi sent kommer glömma! Om det är nån där ute som glömt att köpa biljett till konserten om en vecka så från ni gå in på afgirlschoir.net!
Efter repet gick jag och mamma och Maja och handlade mat , och efter det har jag bara tagit det lungt. Skönt :)

Vad vill ni se mer av i bloggen, jag är nyfiken! Varför det inte är så mycket bilder är för att jag oftast bloggar från min iphone och det går inte att lägga in bilder då, men när jag är inne på datorn kan jag försöka lägga upp lite bilder!
Sara ska hjälpa mig med en lite personligare design (snälla söta Sara?) .
Men vill ni se mode,tips eller jag mm vet inte? Ni får gärna kommentera eller säga till mig!

Men nu ska jag vila lite ^^
XOXO

Inga kommentarer: