fredag 14 januari 2011

Vecka 1 i skolan

Nu är första veckan i skolan avklarad. Kul att träffa alla igen och allt har verkligen flutit på som vanligt. Veckan har gått väldigt fort! Kanske på grund av alla rep och så men det har varit kul oxå så klart :) Vi har repat varje dag i veckan ! Workaholics som man säger! ;)
Idag har det varit en vanlig dag och när jag slutade så gick jag till mammas jobb och nu har jag fått låna mammas dator en liten stund för att blogga .
Imorgon har jag rep med alla körtanter 10-14 och vi ( nuvarande kören) ska få vara körmammaor till gamlingarna ;)
Så det blir nog bloggning ikväll och imorgonkväll!
Och så kan alla skriva krya på dig till Sara på hennes blogg http://saranybergs.blogg.se/ hon är nästan aldrig sjuk så vi saknade henne idag!

Nu ska jag och mamma gå och handla och sen blire myskväll!
XOXO

Inga kommentarer: