fredag 28 januari 2011

Veckan!

Chacha bloggen!
Tänkte att jag varje fredag skulle ha ett inlägg då jag berättar vad jag har gjort i veckan som gått!
Så!
Måndag : kommer inte ihåg, inget specielt tror jag, ingen flickkör :(
Tisdag: Sara 14 år!!!! Happy day! Jag var med Olivia och vi hade supermysigt
Onsdag: Konsert på slottet för kungen och drottningen :))) sen på kvällen nightclub med flickis och bozze!
Torsdag: Jag gick hem och tog det lungt ^^
Fredag (idag): Städat hemma -.- menmen...

Imorn blir det först lite partaj hos Sara och sedan får vi gäster . På söndag är det 5 månader kvar tills jag åker till USA :))))))

Fick också reda på idag att jag ska åka med kören till Italien nästa år! Vi fick mail från vår nya körledare med datum som vi ska boka in. Suupppeeerrrkkuuullll!!!!

Nu ska jag sticka lite på min mössa och hjälpa till med maten!

XOXO

Inga kommentarer: