tisdag 8 februari 2011

Dag 10 - Min dag i detalj

Jag vaknade klockan sju och som vanligt är min säng så mjuk så jag bara vill ligga kvar och mysa. Men man får masa sig upp och äta frulle ! Komma försent är superjobbigt tycker jag! Jag sitter ganska länge och äter så det blir alltid lite bråttom med att klä på sig och så. Men efter frullen klädde jag på mig och borstade tänderna och fixade mig. Sen bar det av till skolan med lila mössa och lila hörlurar. Då åkte jag som vanligt tbanan till odenplan och gick till skolan. Efter tekniken hade vi håltimme då chillade vi mest och spelade Uno som vanligt! Efter skolan gick jag och Olivia till min sång (Olivia pluggade utanför) . Sen gick vi hem till mig och hade det allmänt kul. Efter att Olivia hade gått åt vi middag . Nu har jag plockat in i disken och sitter här och pratar i telefon med Olivia och bloggar. Nu ska jag duscha och sova snart. Är så himla trött!

Då vet ni ;)

XOXO

1 kommentar:

L8 sa...

Då vet jag :-)