tisdag 1 februari 2011

Dag 5 - Mitt favoritplagg

Superdupertråkigt val men, för att vara helt ärligt måste jag välja jeans.
Helt vanliga jeans. Jag har två olika modeller jag oftast har och det är:

1.Boyfriensjeans, jag har två par. Ett par lite ljusare som jag har haft ganska länge och ska kanske klippa dem till jeansshorts om mina planer går i verket och ett par som på bilden ungefär.


2.Jag har två par lite tajtare jeans: ett par som är lite mörka och lite utsvängda och ett par som är som på bilden .





Jag är en sån som inte vill ha för tajta jeans. Med supertajta jeans känns det som att antingen sitter de superhårt vid magen så man inte kan andas och halva magen hänger utanför eller så sitter de suuuupertajt i de nedre regionerna så man får kameltå.
Nej, korvskinnsbrallor passar inte mig så bra!

Så, jeans är mitt absoluta favoritplagg som jag har varje dag.
I <3 JEANS!

XOXO