fredag 4 februari 2011

Dag 8 - Det här åt jag idag.

Till frukost åt jag : Lite youghurt med frusna jordgubbar och en solrosmacka med hummus.

Till lunch åt jag: Nån slags konstig kyckling (ej god) och potatismos och nån majsbarbequesalsa-sak.

Till mellis: Köpte min kära vän Sara en klubba till oss var, en skumnapp till oss var och en liten nougatsak som vi delade på. När vi kom hem till mig så åt vi macka med jordnötssmör och sambal . Sist men inte minst en liten trocaderoflaska att dela på. Nyttigt som få!

Till middag: TACOS ! :) Och efterrätt marängsviss!

Idag sover Majas kompis Emma över här och jag har fått stränga order från henne att jag ska sova i gästrummet. Så det blir datorn heeela natten! ;) NAT!
Ni som känner mig vet att jag slumrar vid kvart i nio en fredagskväll. Jag ska mysa riktigt!!!

XOXO

Inga kommentarer: