torsdag 10 februari 2011

Fredag!

Tjohooo! Idag äre fredag! Skönt! Igår efter skolan gick jag och min käraste väninna sara till en anonym affär och köpte coola brallor till henne. Åhh blir sååå sugen på att handla kläder!!!! Men som ni kanske vet så sparar jag hela min månadspeng till fickpengar till min östkustsresa i sommar (i USA alltså;) . Gaaahhh!!! Såg massa snygga saker jag vill ha! Det fanns coola märkesjeans för 100 riksdaler!!!! Och fina väskor och coola pösiga jeans och fina t-shirts och coola byxdresser och GAAHH!!!
Jag får väl panta flaskor, önska mig pengar i alla-<3ns-dagspresent eller gå och handla med min kära moder?

Jaja nog om det, vad hände med vädret??!! Det är snöstorm!!! HE-REE-GUD! Jag var glad och trodde att våren skulle komma men nej! Så ville inte vädergudarna !

Idag efter skolan blir det fotografering på Elli! Jag är makeupartist as usual! Vet inte om jag får säga vad vi ska göra men det kommer bli coolt kan jag lova! Om jag får för fotografen Sara lägger jag upp en bild sen. Det förra bilden på Elli jag la upp var från vår förra fotografering.

Nu ska jag käka frulle :)

XOXO

2 kommentarer:

L8 sa...

Ska ni ta utomhusbilder???

Elsa Fahlander sa...

Nej, vi ska vara inne i värmen!