söndag 13 februari 2011

Hejhå!!!

Nu sitter jag och lyssnar på ett sommarprogram, jag tycker det är jättekul att lyssna på det! Jag är riktig nörd ^^
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kanske köpa present till en fest jag ska på och lite sånt fix! Igår gjorde jag inte heller nåt speciellt fixade och myste och sånt, skönt! Vi gick och hämtade Maja på fest och när jag och pappa gick och handlade efteråt var det så mycket extrapris så det blev 4 chokladkakor, 2 ballerina kladdkaka osv.. Det var cheepcheep! Gottigotti!!!

Det har varit skönt med en slapphelg, behövdes!

Juste!!! Det var ju Mello igår! Det gick precis som jag ville! De flesta tänker på hur coolt framträdandet är och hur fräna artisterna är. Jag är schlagernörd och blir ganska sur på detta. Man måste tänka på chansen i Düsseldorf!!!! Inte röstar de i Europa t.ex. på en tråkig kille som ser allmänt trist ut, nej! Roliga låtar med glitter och glamour ska det vara!!! Ville bara säga det! :) rösta för chanserna i Düsseldorf! :))

Nu ska jag gå ut lite tror jag! :))

XOXO

1 kommentar:

L8 sa...

Ser fram emot att få höra 'årets stora ballad' enligt Christer Björkman kommer den i Malmö...kan det vara en körtant som står för den månntro?