torsdag 24 februari 2011

Hoppsii...

Oops! Jag glömde faktist helt bort att jag hade en blogg! Eller nej.. eller.. ja eller..Jag som är en flicka i mina bästa år kan ha lite svårt att komma ihåg att blogga bara ibland!!;-)

Hursomhelst! Here I am again!

Idag har vi haft schemafri dag vilket betyder att man har ett annat schema och gör lite "roligare" saker. Men det har varit ganska kul, slutade två och gick hem och myste!

Imorn när skolan slutar ska jag hem och sen kommer sara hit, vi ska ha det trevlans och så eftersom hon åker bort på lovet och vi kommer inte ses på hela lovet. För här i hufudstaden har vi sportlov nästa vecka!!!
Mitt sportlov kommer vara super tror jag!
På söndag sover jag över hos Olivia BJ ! Det ska bli jätteroligt och vi ska vara vakna heeela natten!!! eller inte .. Men sen på måndagen ska vi på Friskis och Svettis och gå på corepass . Har aldrig varit där men det blir säkert skoj!

Sen på tisdagen ska jag nog bara ta det lugnt eller så, lov är till för avkoppling!
Onsdag, torsdag och fredag är mamma ledig så då ska vi vara tillsammans.

Men nu måste jag gå, måste lägga ett pussel eller nåt ....

XOXO

Inga kommentarer: