tisdag 1 februari 2011

Pluggis!

Yes! That's me! Nu sitter jag och pluggar för fulla muggar! Har biologiförhör på fredag och SO-prov på torsdag! Japp så det är bra för lilla nig att plugga järnet!

Jag längtar så himla mycket till sommaren!!! Har planerat hur mycket som helst känns det som och jag ska göra så mycket kul! Har planerat till och med vad jag ska ha på mig, går ju inte att planera till punkt och pricka, men jag vet vad jag behöver köpa och sånt :D Men det får vänta! Nu ska vi njuta av vintern! Fast hur det går får vi väl se...

Nu har vi intagningsveckor på AF vilket betyder sovmornar och håltimmar! Eftersom musiklärarna är upptagna små sjungande barn så har de inte tid att ha lektion med oss!
Jättemånga går och äter lunch ute eftersom vi ofta har lååånga raster innan lunch, men jag har inga pengar eftersom jag spara hela min månadspeng till min USA-resa.. Ingen shopping eller nåt till juni!!! Hahah men skam dem som ger sig!!! I gonna fo this!

Nu ska storpluggarn plugga!

XOXO

Inga kommentarer: