tisdag 8 februari 2011

Sovmorgon!

Inte så länge men sovmorgon som sovmorgon! Idag blir nog en ganska vanlig dag med lite förhör men även kvartssamtal (eller ett samtal på en kvart) med vår nya körledare Karin. Det blir nog trevlans tror jag!
Jag börjar gilla skolan mer och mer har jag kommit på. Vet inte om det mina underbara vänners förtjänst, mina busiga lärare eller kanske min egen. Men när jag går till skolan känner jag inte "BLÄÄÄ" (inte ofta i alla fall) utan mer "ny dag nya möjligheter". Härligt! Livsfilosofen Elsa !!!!

Nu ska jag äta frulle och bege mig till skolan !

Oså vill jag tacka alla ni som läser min blogg! Jag hoppas att bloggen är till ert nöje... och sånt!
Tack ! :)

Got to go!

XOXO

2 kommentarer:

L8 sa...

A pessismist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty.

L8 sa...

Pessimist heter det ju - lite felstavning men jag tror att du förstår.