lördag 2 april 2011

Längtar


ESPAÑA!!!

Åh vad jag längtar till sommaren! Ska ha den bästa sommaren nånsin!!!

Idag har jag först varit och ätit frukost på ett hotell :D när vi var i norrköping fick vi en kupong på det så den passade vi på att lösa nu . Efter det gick vi och klippte oss. Toppade mig bara lite... Älskar att vara hos frisören! Läsa skvallerblaskor, bli snygg i håret och få se sig själv i spegeln - hur mycket man vill ;) haha nej men det är härligt att bli lite fräääschhh!

Sedan gick vi till Riksdan eftersom att det var Öppet Hus där idag. Det var faktist roligare än vad jag tänkt och har blivit grymt sugen på att bli Riksdagskvinna ;) Det var länge sen jag var i Riksdan. Senast var det...Hmmm... I torsdags när vi hade sjunging där ;) hihi...

Nu ska jag snart duscha och bara myyysa!!!

XOXO

1 kommentar:

L8 sa...

Du skulle passa fint i riksdagen!

PoK