söndag 17 april 2011

Plans...

Bara för att jag vet att ni vill veta ska jag berätta vad jag gjorde i helgen och vad jag ska göra på påslovet!
Lördag: Min kära mormor kom hem från Mallorca och hon sov över hos oss, mysigt var det!

Söndag: Vi var ute på promenix till stadshuset och åt även glass där.


Sedan på kvällen var jag och Olivia på kvällspromenad nere vid rålis och där stötte vi på Clara, Michan och Gustaf och några andra som grillade lite där. Så vi satt där en stund och sen gick vi vidare. Söndagsmys senare på kvällen!

Idag (måndag): Jag ska träffa Olivia och vi ska... Höhö hitta på nåt!

Imorn (tisdag) : Jag ska träffa Sara och fota och så!

Resten av veckan : Med Maja och Mormor ^^

Då vet ni!

XOXO

2 kommentarer:

... sa...

Vilken underbar sommarbild (vår!)

L8 sa...

Låter som en bra planering!