torsdag 23 juni 2011

Tuuursdag...

Åh vad jag älskar när det regnar-ibland... Men nu är det riktigt mysigt faktist!! Jag ska nog ta en kopp te och mysa nu ^^

Igår var jag mormor och Maja på promenad på Djurgården. Riktigt mysigt faktist! Sen gick vi hem till mormor och gjorde klart flädersaften som bara skulle silas och ner i PET-flaskor! Saften var GOOOOOOOOOD kan jag berätta!!!

Idag ska jag hem till mormor och lämna några PET-flaskor som saft ska hällas upp i. Och sedan bär det förmodligen av till Sara för att kanske fixa bloggheader. Jag sa ju för ett bra tag sen att ny header var på gång, men det har krånglat såå mycket!
Så vi får se om det blir nåt idag!

Meeen! Vet ni vem som fyller år idag!?
Min Olivia!!!! Olivia fyller 14 år idag!! Grattisgrattisgrattis!! Hoppas du får en superdag, och vänta dig ett telefonsamtal med min vackra stämma! Älskar dig! Puss!

Ha det super allihopa!<3



XOXO

1 kommentar:

Olivia sa...

Haha tack söta du! Älskar dig! Föresten, saften var supergod!! ^^