tisdag 26 juli 2011

USA

Här kommer Usabilderna!
Jag var hos min pappas gamla pluggkompis Peter som bor I Gaithersburg en bit utanför Washington DC med sin familj. Han har två döttrar Madison och Meagan som är ett år äldre än mig. Jag åkte dit med Peter mamma och pappa och deras barnbarn Karro som är ett är yngre än mig. Vi var tripp = Madison och Meagan, trapp = jag och trull = Karro ;) Vi var i Washington DC två dar, Var på nöjesfältet Six Flags med EXTREMA bergodalbanor, åt typisk amerikansk mat, var en vecka på stranden i Delaware, shoppade, såg på bio och massa mer!

Bilder säger mer än tusen ord ;)

Så här kommer, utan inbördes ordning, ett urval av de 1500 bilder från USA!

Fick lite kläm på att åka boogieboard ;)
Sött barn med bräda lika stor som han själv
Vår strand..
FLUMMMM
Coola utanför The Capitol
Vita Huset där borta nånstans...
Six Flags Mind Eraser, en av de mindre läskiga..
Ute på promenad vid Potomac River
(Sköldpaddor)
Amerikansk frukost fick vi första morgonen!


Vi och cool kille i Rehoboth Beach ;)


Som ni ser har jag haft det grymt kul, fantastiskt, makalöst och allt borta i USA!
Detta var såklart inte alla bilder utan bara ett litet urval, men jag kanske lägger upp lite bilder ibland som jag inte har visat förut och sånt !

XOXO

1 kommentar:

L8 sa...

Det ser ut som om allt har varit toppen!!!