lördag 3 september 2011

September

Märker verkligen av att det snart är höst! Alla börjar kolla på höstjackor, halsdukar åker fram och och det börjar bli kallt. Typ 3 månader kvar till julafton snart oxå! Kulkul!

Håller på att kolla lite på nätet efter skinnjackor och ska strax ut och.. handla eller nåt. Var ute och sprang en bit i morse, snabbare än vad jag gjort förut! Framsteg mina vänner!
Kollade i min kalender igår när jag pimpade den lite med bilder på vänner mm och upptäckte att hela nästa vecka var kantad av läxor, konsertrep, skoljogg och läxor igen. Helt fullproppad var nästa vecka! Haha det är bara tredje veckan i åttan och redan jättemycket! Det blir ett händelserikt år!

September var det ja!
Lyssnade på hennes sommarprogram på telefonen för nån vecka sen och jag gillar henne skarpt! Hon verkar vara så snäll och gullig och allt! Kommer ihåg när den här låten släpptes och alla gick runt och sjöng -LAlalalaallalala!



Nu ska jag äta lunch och drar sen ut en sväng!

XOXO

Inga kommentarer: