söndag 6 januari 2008

Hej......



Tjena! Nu var det länge sen jag skrev. När jag fyllde tio så fick jag presentkort på en dag på stan med min mamma. Så därför har jag varit på stan idag. Vi köpte till mig: en kort guldkjol, ett par guldiga leggings, guld armband & en T-tröja med en guld/silver blixt på. till min lillasyster köpte vi: en jätterosa kort kjol, en vit hello kitty tröja,ett guld armband & ett par guld leggings. Till alla köpte vi: guld-glittrig ögonskugga, sånt som fäster ögonskuggan , guld-glitter nagellack.
Snyggt va????
Jag har en mobil. Ni vet på tv-tidningarnas baksida brukar det ju stå att man kan köpa ringsingnaler för ca 5kr. Gå inte på det!!! Jag testade,och för det första så kostar det egentligen 30 kr!! För det andra så måste man ha internet på mobilen för att kunna ta upp singnalerna. Dåligt!!!
Skriver kanske imorgon.
Ciao!!

Inga kommentarer: