söndag 25 maj 2008

Igår var det bröllop!

Hej! Igår var det bröllop! Först var vi hos frissan och vi fick jättefina lockar i håret och specialgjorda diadem. Sedan gick vi till kyrkan och övade på min sång. Sen började bröllopet. Jag tror nog att brudparet var en aning nervösa innan ;D . Sedan var det dags för entre. Min gulliga lill-kusin gick in först . Han såg väldigt nyfiken ut! Efter att de hade blivit man och hustru sjöng jag ! Jag lägger ut klippet lite senare.

Sedan var det en jättekul efterfest. Det var många som höll tal och min lillasyster spelade blockflöjt. Hon var superbra! Och jag fick en liten beundrare oxå !! Lilla Jacob som är 2 år tyckte det var jättekul att leka med mig . Han började gråta när han var tvungen att sova!

Klockan var halv tolv när vi åkte hem.
Men det var ju jättedåligt att Charlotte fick en så dålig plats (Men vi fick i alla fall 1 tolva av Malta)
//Elsa

2 kommentarer:

doja sa...

Hej!
Wow vad du är duktig!
Vacker sång och bra uppträdande!
Lycka till i framtiden!
Doris

Olav #oldfartsrunning sa...

Jag blir såååå stolt! Underbar sång ...och ditt framförande i Kyrkan var verkligen xtra xtra. De gånger jag lyssnat på dig i kyrkor...så har det alltid varit applåder...... Händer annars inte så ofta i denna sakrala miljö....Pappelipapp