söndag 25 maj 2008

Videon på när jag sjunger....

kommer här!!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Hej Elsa!

Det är andra gången jag lyssnar på din vackra sång. Vad duktig du är!

Jag hoppas att vi får höra mycket av dig framöver.

Var rädd om din vackra röst.

Kram
Susanne Ekblom

Kia & William sa...

Hej Elsa!

Oj vad du är duktig! Vad fint du sjöng och vad du är modig som vågade sjunga inför alla i denna stora kyrka! Vi är "superimpade"!

Vi ser fram emot att få höra mer av din skönsång på avslutningen!

Kram
Kia & William

Unknown sa...

Jättefint Elsa.!
Kul att du fixade att blogga och videoblogga. Jag har bokat in dig nu på avslutningen efter Mats sätt ditt fina uppträdande och även alla andra lärare med på skolan ...=)

Fortsätt gärna lägga upp saker här sen, så jag och mats kan kolla vad du gör för något..

Joakim och Mats

Annika sa...

Hej Elsa,

Jag åt lunch med din mamma idag och hon berättade att du sjungit på din fasters bröllop. Så mamma skicka mig din blogg så att jag kunde lyssna på dig.

Vad duktig du var! Var det inte läskigt att sjunga för så många människor i kyrkan.

Kram Annika
(din mammas gamla arbestkamrat)