söndag 1 mars 2009

Jahapp...

Hejj..
Tråkigt att inte Sarah Dawn Finer gick vidare till Globen . Jag tycker att hon är nästan den enda som man kan skicka till Moskva.... Folk skulle nog tycka att hennes röst, framträdande och låt var jättebra där ute i Europa. Men det går nog bra för henne i antingen Andra Chansen eller Internationella juryns val...



Så bra alltså... *ryser*

Men Agnes var bra tycker jag.. Hon sjunger ju jättefint!!!
Jag har hennes autograf oxå....



Molly Sanden var en av mina favoriter.. Men Sarah var nästan hästlängder bättre.. AF-barn båda två vet du... hehe




Hejdå..

<3

1 kommentar:

L8 sa...

Jag tycker absolut att Sarah skulle ha gått direkt till finalen, hon var suverän!
Sjunger bra gör hon, framträdandet var bra och låter blir bara bättre och bättre!
Nu får vi hålla tummarna och rösta på lördag!!

//L8