tisdag 3 mars 2009

Hej!

Idag har jag varit hemma och varit sjuk:( Jag vaknade och hade jätteont i huvudet vid klockan halv fem...:( Huvet gick över efter ett tag när jag hade vilat en halvtimme ungefär, men jag har fortfarande ont i halsen och är täppt i lilla näsan. Fast jag är tillbaks i skolan imorn! Första gången sen jag började femman jag har varit sjuk.. Jag är en sån som inte blir sjuk så ofta faktist..Jag har ju migrän rätt så ofta men inte så där "sjuk". Bra för mejj.. En i min klass är sjuk nästan hela tiden, det är synd om honom tycker jag.. Han missar ju så mycket.

Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag. ohh.. så har jag en massa läxor som jag måste göra imorn.. *blääää* Jag brukar göra läxorna på fredagar när jag kommer hem,så då har jag inga läxor resten av veckan.Men nu har jag ju inte fått läxor eftersom att vi hade höstlov förra veckan. Så jag fick alltså alla mina läxor igår..:( Aja det går an... Hehe..

HejdÅ!
//eLsA

1 kommentar:

L8 sa...

Stackars dig lilla sjukling! Krya på dig!