måndag 9 mars 2009

WHOOO!!!Globen på fredaag!!!!<3


Som sagt är det dags för Globen på fredag! Jag,mamma, Maja, min syssling Alma och hennes mamma Annica ska gå på genrepet av Melodifestivalen!!!! Vi har varit på genrep 2 ggr förut och på det dierktsända 2ggr. Det är jätteskoj!!!:D


Ja visst ja.. Jag har klippt mejj oxå..:) Jättekort och jättesnyggt! Tillomed 2(!) killar sa att det var snyggt! Det tillhör ovanligheter att killar tycker man är snygg..


Nu ska jag kanske se på V.Ä.N.N.E.R med mamma och Maja och sedan ska jag gå och sova med min nya "Treatment for the eyelashes" grej.. Något man ska ha på ögonfransarna på natten så blir de liiiiite längre.. Inte för att jag är så missnöjd med längden på mina ögonfransar men ändå..:)




Kraam från ...ja gissa !


Hahahaha..


P.S Ni som läser min blogg kanske kan rekommendera bloggen till några eller nåt..??? då blir jag Glad med stort G :) D.S

3 kommentarer:

L8 sa...

Tror inte att det tillhör något ovanligt att killarna tycker att du är snygg...det var bara nu de fick tillfälle att uttrycka det såklart!
Annars är de bara blyga.

Lena E sa...

Jag är mycket nyfiken på nya frisyren - kommer det någon bild snart??
Kram
Lena E

... sa...

Åhhh va fint du sjöng på Namngivningen!
Skönt att kunna berätta för alla att " jag känner henne" när du blir stor stjärna.
Jag vill också se "frissen"!
Hoppas att ni får en kanonkväll på fredag.
Stooor kram!