torsdag 21 maj 2009

Sista dagen i London ;__;

Ja... Så var det dags att skriva om den sista dagen i London..
Denna dag gjorde vi två skojjiga grejjer..
Imperial War Museum och vi åt Fish and chips!
På Imperial War Museum kollade vi på utställningarna och jag och Maja gick på nån "Easter-jakt"..
Trevligt, trevligt som sagt.:D
Sedan tjatade jag och Maja om Fish and Chips ,så vi åkte till ett ställe vid London Eye och åt det. Och inte helt oväntat så var det jättegott! :D
Sedan var det dags att åka hem ;__; Fast först köpte vi varsin "I <3 London" tröja till mig och Maja .Och jag skrev lite vykort till klassen innan vi åkte hem till Stockholm.

Okajj .. Jag har bestämt att varje gång jag är inne på datorn så ska jag skriva ett litet inlägg. Kul va??


//Eder favoritbloggare Elsa :D

2 kommentarer:

L8 sa...

Jaaaa, vad kul om du skriver lite oftare här på bloggen!

Det ser jag fram emot!

PoK

Rösholmens Mack sa...

Oj, jag missade att du skrivit ett nytt inlägg! Kul att läsa!

Hoppas att allt är bra med dig!Stor kram!
Elis.