måndag 25 maj 2009

Soommar o sool! :D


Äntligen är sommarn här :) Jag tycker att man märker av sommaren när man ska ha gympa i Tegnerlunden och det är fullpackat med folk som solar och njuter av vädret ;),när skolgården är full av högstadieelever som sitter o solar, när det luktar solkräm ööverallt och självklart när alla börjar gnälla om hur " vaaaarmt det är" och jag tycker att allt är greeat :)
Dvs Jag <3 sommaren.
Men idag har det varit ofattbart varmt väder . 30 grader isolen är inte dåligt!!!! Då får jag användning av mina "egentjänade" Ray Ban brillor :D Jag var och uppträdde på "kändislanseringen" för barn-RayBan så
då fick jag ett par gratis:)
mina uuultrak00la solglajjer ^^


Ojj vad många smileysar jag gör !!! Antagligen för att jag är så glad eftersom att sommaren är här:))))) hehe

Nu ska man väl myspysa lite med familjen elr ngt :)

//Elsa

3 kommentarer:

L8 sa...

Ja, dina glajer är verkligen supercoola!!!
Vi får hoppas att du får tillfälle att använda dom flitigt i år.

PoK

... sa...

... håller med dej ang. sommaren!
Det är supergôtt när det är sol och varmt. Ni måste komma å hälsa på i Kungshamn nån gång! Jag tror du hade gillat det.
Du kan se lite bilder på
http://rosholmenssjomack.blogspot.com
Kram, kram Elis.

Elsa Fahlander sa...

L8, Ja, det hoppas jag med!

HusetElli, Jag tror nog att Kungshamn är toppen det med!;)