söndag 7 juni 2009

Tjohoo...

Igår var det bröllop hos mammas kusin. Jätteskoj! Jag och Maja var de ända barnen men vi hade jättekul ändå. I onsdags hade jag konsert med Kulturskolan, har inte hunnit ladda över filmerna än så de kommer lite senare. I fredags åkte ryssarna:(.. Men jag har skrivit melj till en av dom, så vi får hoppas att hon svarar.På tisdag är det dags för skolavslutning! Guuuud vad skönt!

Idag är det valdag och hyfsat snyggt väder. Pga bröllopet igår åt vi brunch ett klockslag jag inte ens vill nämna och man har slösat bort halva dagen- vilket kan vara skönt och göra ibland :D.
Idag får vi se vad man har för sig men personligen hoppas jag på en lugn "gårdendag".

//Elsa..

2 kommentarer:

L8 sa...

Nämen, inte var väl dagen bortslösad!?
Vi var ju bara lite trötta efter allt festande och behövde vila litegrann.
Både brunchen och middagen var väldigt goda tycker jag, vad tycker du?

PoK

... sa...

... oj va kul att du skriver ofta!

Vilka Ryssar?

Förstår att det skall bli skönt med sommarlov nu! Eller?

Kram Elis.