lördag 13 juni 2009

I Tranås nu..:D

Hej alla schysta bloggläsare!
Nu är jag i Tranås. Fast än att vi bara har varit här i mindre än en dag har vi hunnit ganska mycket. Vi har fått punka på högra framdäcket så att hela hjulet ramlade av, sett på en jättebra film(Twilight), ätit Håkans goda pommes frites och läst mååånga Frida.
Det känns så bra att vara här igen bland folk som är supersnälla och roliga. På morgonen(jag vaknar ganska tidigt,ungefär vid tjugo i åtta) har man även myst med Fam Cederblad/Nilssons katt - Marta. En kolsvart katt som verkar gilla mig ... 

Ikväll är det dags för 60-års party hos mammas farbror Hans Då får vi träffa deras hund Sigge som är såå gullig.¨
Nu ska jag gå och snyta mig.. Och äta frukost.

//See you later alligator!!!

1 kommentar:

L8 sa...

Jaaa, visst är det skoj i Tranås!