torsdag 2 juli 2009

Bad och pedikyr :D



Ja, som sagt, igår var det bad och peikyr. Jag, pappa, syrran och hennes kompis åkte ut till Hellasgården och badade. Jätteroligt! Vi hade blå-lera-krig och självklart var det dom mot mig... Behöver jag säga mer??? Två ungar som sitter på min rygg och kletar blålera i fejset på mej...Hahaha... Det var jättekul iaf :).
Sedan när vi kom hem fick vi skynda till pedikyren som ligger nära mammas jobb,så vi gick och fick pedikyr :) Och såhär fina ser ens naglar ut efter det!-------------------->
Elva år och pedikyr, lyx- eller hur??:)

Nu ska jag och syrran möta mormor och vi ska kanske spela minigolf, men jag vet inte och vädret tillåter....


//Elsa <:3)----

1 kommentar:

L8 sa...

Nu har vi riktigt, riktigt snygga fossingar att visa upp nere i Andalusien!!

PoK