onsdag 1 juli 2009

Skansen.

Idag har jag varit på Skansen med Mormor, min syrra och mormors väninna Britt. Vi hade det jättetrevligt. Vi kollade på djur, gick in i hus och vi åt gott. VI brukar gå till Skansen med mormor varje lov, så det är som tradition. Jag läser kartan och bestämmer "Rutten".
Jag tog lite bilder när vi var där med min mobil och en av dom lägger jag ut(den bästa). För er som inte ser det så är det lite prästkragar och min "Skansenkarta"

Imorn ska jag och syrran vara med pappa och vi kanske ska bada eller nåt...

Gud, vad skönt det är nu när det är varmt!!! Sola , bada och bara ha de' gött!

// Elsa

2 kommentarer:

L8 sa...

Jaaa, ni har det verkligen skönt!
Hoppas att den här dagen blir riktigt bra för er också.
Vi ses vid halv fem!

PoK

... sa...

... underbar sommar eller hur?

Hoppas att du får skojiga o goa dagar i sommar.
Simma lugnt!

Kram Elis.