tisdag 8 september 2009

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Wohooooo!!! Jag kom in i flickkören!!!!!
Det var ungefär 70 som sökte och jag var en av de 12 som kom in!!!!
Det kommer att bli så kul tror jag. I december ska vi åka till Holland t.ex!!!!
Gud vad jag är glad nu :D
Jag har inte tid att skriva nu, har "Hagadag" imorgon med matsäck och sånt, så jag ska fixa med nån god dricka( vatten med citron...) och nån frukt nu....

Är det nån som har nåt bra tips hur jag kan fixa en lite snyggare design på min lilla blogg???
Och den som kommer med bästa tipset får en liten vacker dikt här på min blogg:D

Nu ska jag titta på Idol och mysa till det lite <3

//Eder favvobloggare

2 kommentarer:

L8 sa...

Grattis!! Du ska verkligen vara stolt över att du kom in i kören!
Det var riktigt bra gjort!!

Designen på bloggen...redan bättre när du ändrat lite och lagt in bilden i översta vänstra hörnet tycker jag. Kanske kan du rensa lite längre ner där på vänstra sidan och byta bakgrund kanske?
men jag bara gissar...jag vet andra som är bättre på sånt här t.ex. Bettan, hon kanske kan ge några tips?!

PoK

... sa...

... Stort Grattis Elsa!

Tänk att du skall utomlands också! Nice!

Jag skryter redan för mina vänner... att jag känner dig!
Är helt 100 på att du blir en ny IDOL om ett par år :-))

Mycket bilder på bloggen... är alltid kul. Annars tycker jag att du är super på att skriva inlägg. Man kan ju alltid ändra bakgrund, när man vill, om man vill.

Lycka till med allt!

Kram Elis.