onsdag 9 september 2009

Hagadag ..

Jahapp.. Idag var det Hagadag med skolan..

Vi 6:or skulle vara ledare men det gick väl lite sådär för min del... Jag var med 4 barnsliga killar och en liten tjej från 5:an som ville leka fröken . Vilken grupp asså!!! Dom som gick i 5:an bråkade och de andra vägrade hjälpa till. Och där går jag mellan buskar och träd (vi skulle nämligen plocka löv.....) och säger - Men hörni, ta det här lite seriöst så blir vi av med det sen.
- Det här är trååååkigt, säger alla småpluttar.
Men det gick bra till slut och jag fick min lilla matsäck :D

Sedan började alla kasta boll och det var faktist jättekul och jag kunde fånga bollen för en gångs skull..

Sedan gick jag och Fanny hem till henne och kollade på film . Vi höll på att skratta på oss!!! Vi gav gapflabbet ett namn xD Efter det gick vi ner till tunnelbanan och skulle åka hem, men vi blev kvar på tunnelbaneperrongen rätt länge eftersom att vi pratade jättemycket om allt mellan himmel och jord och ville inte åka ifrån varandra.

Men jag åkte hem till slut och gick upp till Åhlens och köpte en liten fin tvål till mormor som fyller år på onsdag. Jag har gjort en låda till henne i slöjden, ett fint kort, lilla tvålen och sen så ska jag göra en teckning av en regnskog :D Jag är inte så bra på att rita men jag anstränger mig mycket och då blir det nog bra.



Så mycket böknörd är jag :D
Hittade den på Behhjis blogg <3

Nu ska jag mysa till det lite framför TV:n

//Elshhii

4 kommentarer:

L8 sa...

Själv kom jag upp i 63%...

PoK

L8 sa...

Snyggt med rosa & lila!

PoK

... sa...

... Åhhhh, vilket lyft för din blogg!
Underbara färger!
Nu har vi samma "grund" på sidan.
Visst är det kul att sitta å leka med färgerna?

Kram Elis.

Unknown sa...

De blev samma för mig xD <3

/ol