torsdag 10 september 2009

Hejellihopp<3

Hejsvejs alla kära bloggläsare!! Idag har det varit en i princip vanlig dag med skola och så..
Tack för kommentarer ! Det är sånt som en tjej som jag blir glad av :D

Jag hade tänkt att ni ( mina små läsare ) ska få önska sånger som jag ska lägga upp på bloggen . Antingen sjunger jag själv eller så hittar jag på youtube.
Vad säger ni om det??

Dagens....

Fras:- Härmed är Linn ordförande och Olivia O-J sekreterare!
Efter en stunds gapflabb från både lärare och barn säger Olivia B-J
- Charlie får sparken!! (ni från klassen fattar)

Person: Det får nog bli jag idag eftersom att jag har varit allmänt duktig och lagat mat, skött alla mina sysslor, gjort alla läxor, varit snäll och schyst (lite snäll mot sig själv får man vara xD)

Ros: Går till SL som har börjat med "miljöstationer" i T-banan. Verkligen jättesmart enlit mej.

Ris: Till Fridhemsskolans matleverantör. De har bara fått fil och mackor till lunch i flera veckor eftersom att det hade varit dålig hygieni köket.

Nu ska in under strålarna och ta mig ett sångpass (jag ska gå och duscha)

XOXOXO

2 kommentarer:

Olav #oldfartsrunning sa...

Stämmer alldeles utmärkt att Elsapelsa varit superduktig i dag...precis som hon skriver.

Pappelipapp

L8 sa...

Yes, du fixade och styrde så fint!!!

Jag önskar höra 'I Gott bevar' med Elsa här på bloggen :-)
Men den kanske redan finns förresten...
Annars sjöng du nån bra låt som Alicia Keys gjort tror jag - den önskar jag få höra med dig!

PoK