torsdag 24 september 2009

Tjohoo...

Hejhopp!!! Jag var inne på Simons blogg och såg en liten länk som jag klickade på. Där kunde man kolla hur mycket ens blogg var värd. Och min blogg var värd 3872 kr!!!!
Det var väl lite cooolt???

Ja.. Idag har jag haft en ganska bra dag med skola och så.. Har övat flickkörssånger så stämbanden värker och jag hoppas att jag fattar lite bättre nu. För jag menar om man ska lära sig en sång på 7 sid och komplicerad ungerska så kräver det övning!!! Men det blir nog bra :)

Dagens...

....person: Det får nog bli min kära mor som kommer med braiga visdomsord till mig när jag behöver det som bäst. Du är bäst mamma!

...bra: Att jag orkar med alla noter, läxor, kompisar och så..

....bajs: Höstmörker..(buhuuuuu)

.....vill ha: En shoppingtur ( det kan behövas en liten uppfräshning av min lilla garderob)

......längtar till: Höstlovet, gud vad vi ska ha mysigt!!!

<-- Ser ni mej??? Precis ovanför Carola(!!!!) big smile och tofs??

Nu ska jag .... VET EJ... xD


//Elsa

1 kommentar:

L8 sa...

Jag tycker att du är duktig som kämpar på så bra med alla läxor, noter, aktiviteter och sånger.
Det går ju galant allting!

PoK