lördag 31 oktober 2009

-ATSJHCOOOO!!!(KAN INTE STAVA..)

Hej alla!!! Ja.. Nu har jag varit sjuk ganska länge och har inte skrivit på grund av det och för att det har varit höstlov..
Under veckan har jag:
Måndag var jag på bio med mormor, mamma och Maja. Vi såg " Min stora feta grekiska semester" och den rekommenderas varmt till alla olika personer!
Tisdag var vi på stan och flängde omkring lite, kollade butiker mm.
Onsdag kommer jag int riktigt ihåg :S
Torsdag var det 10årsdag här hemma. Maja fick massa presenter här och det blev en bra dag (men jag var ganska sjuk )
Fredag var vi hemma och hade lite lugnt och spa! Jag köpte en badbomb på " Lush " som var jättemysig att bada med!

Och idag ska vi ha " Storkalas" med våra kompisar Arvid och Axel som vi har känt sen jag var 3 veckor.. Vi ska bowla och äta på Hard Rock Cafe. Mysigt!

Veckans..
Mening(ar): "Hello this is Vikram" och "RegnbågsPia är en bustjej".
Person: Min mamma som har ordnat och fixat med oss hela veckan och det har blivit jättebra.
Längtar: Till min födelsedag 8/11!!!!


//Elsa

2 kommentarer:

L8 sa...

Helloooo - this is Vikram writing to you....

Jag tycker att vi hade en mysig vecka!

PoK

... sa...

... hi!

Vilken vecka du har haft, trots förkylningen!
Mamma din, verkar ju vara riktigt
påhittig.
Hälsa å Gratta Maja från mig, är du snäll!

Kram, kram Elis.