söndag 25 oktober 2009

Tjohoo...

Mm.. Konserten igår gick bra, vi sjöng fint och fick mycket applåder.

Idag har det varit slappdag med bak, lite rensning, läsning i min älskade "Systrar i jeans 2"-bok, och förberedning för loppisen här i kvarteret.
Jaa.. Jag har blivit halvt beroende av "Systrar i jeans"nu. Dom är såå bra!!!

Har bara myskläder på mig och har inte fixat mig alls vilket känns jätteskönt. Första dagen på lovet och bara chill. Vi har skrivit en lista på vad vi ska göra under lovet och har massa mys på gång. Hör bara vad " Vännermarathon(serien), bakning, simning, bio" låter skönt.

Vi ska nog gå och se den nya filmen Upp någon dag :) Töntigt tänker ni men den har fått jättebra kritik och är inte en barnfilm utan passar både vuxna och barn.
Ikväll kommer mormor på middag . Mys!!!


Nee nu ska jag nog gå och äta vår nybakade kaka!!!

XOXO Elsa

2 kommentarer:

L8 sa...

Konserten var jättebra! Det var så fint i kyrkan i höstmörkret med massa levande ljus och underbar sång från alla dessa duktiga korister!
Det är nog sällan det applåderas så mycket i kyrkan tror jag - det var nog dessutom fullsatt. Ett riktigt gott betyg!

PoK

... sa...

... va härligt det låter med en ledig vecka!
Så mkt mys du skall ha!

Höstkram från Elis.