lördag 24 oktober 2009

Konsert ikväll !

Japp, ikväll blir det en konsert med Flickkören och sen börjar höstlovet!!! :D

Igår hade jag rep inför kvällens konsert till kvart över två. Sedan gick jag till tjejsnacket och vi hade spa :D Man fick ansiktsmask och så.. *lyllo mejj*

Sen åt vi mat på Marios, jag åt en Carbonara som var jättegod!

Och!! Jag vill påminna om Globens Luciakonsert med oss på AF och Stockholms musikgymnasium!
Och om ni inte har varit och sett innan så kommer här ett litet smakprov!





Förstå att jag kommer stå i Globen och sjunga!!!
Nu blev ni allt lite sugna på att gå och kolla va??? Då tycker jag att ni ska boka biljetter.
Ni ringer 0771310000 (Stockholm Globe Arenas boknings-nr) och ange bokningskod Släkt och Vänner OCH (OTROLIGT VIKTIGT!!!!!) klass 6c .
Hoppas ni vill gå och se!!!

Nä nu ska jag nog äta frukost!

//ELsa

Inga kommentarer: