torsdag 1 oktober 2009

Cool-Elsa slår till !!!:O

Ja, det kan man säga.. xD Jag har målat naglarna och satt på små "diamanter" och enligt mig själv så blev det jättesnyggt:)
Idag kom jag tillbaks till skolan och självklart var alla jäääätteglada att se mig xD. Alla var jätteflamsiga idag och det var lite jobbigt men,men... Imorn ska vi gå och se på Vasaskeppet med klassen och ta med matsäck. Sedan slutar vi!!!! :D Då ska jag hem och göra läxor.. Men sen är det tjejklubb :).
På lördag ska jag på Miro (ofc) och sedan( eller innan Miro) ska jag och mamma handla en svart kjol till mig som man måste ha på vår konsert. Om liiite mer än en månad fyller jag år !!! Yay me!!!

Dagens..
Person: Det får nog bli Fanny eftersom att ingen får mig att skratta som hon.
Vill ha: Kläder!!!!
Ris: Att det är gryyymt kallt ute!!!
Ros: Myskofor, JAG VILL HA!!!



Men nu måste jag gå och käka. Och om ni undrar vad jag ska göra sen så ska jag öva på flickkörs-sånger..

XOXO Elsa-girl

1 kommentar:

L8 sa...

Naglarna var riktigt fina!

PoK