lördag 3 oktober 2009

Puhh!!!

Idag har jag och mamma varit på stan, jag har gått på Miro OCH jag har klippt mej.

Vi kom ut vid 10.30 (!) och började leta efter konsertkläder till mig. Det gick ovanligt bra och jag hittade : Två svarta kjolar, ett par svarta strumpbyxor och ett par snygga-bekväma-bra-svarta skor i ballerinastil fast bättre kvalite'.
Jag som rent utsagt avskyr att ha kjol på mig blev riktigt snygg i kjolarna.
Sedan klippte jag mig nere i tunnelbanan på en riktig folktom frisörsalong. Men jag blev fin i håret tycker jag. Det ser ungefär ut som vanligt fast liiite kortare.
Efter det gick vi och åt en macka. Gott efter en stunds shoppande!!! Sen gick jag till Miro. Vi lärde oss en ny dans idag "Golden Eye" James Bond. Den är kul!!!

Nu har jag duschat och håller på att gå in mina nya skor.
Snart ska vi nog äta :P


//Elsa

3 kommentarer:

L8 sa...

Du är hur snygg som helst i de nya kläderna och skorna!
Frisyren är gullig!!

PoK

Unknown sa...

snygg du blev i håret! såg inte först men när Lina nämde det så...<33

... sa...

... ny från topp till tå?!

Jag tycker att du är jättefin i din korta frisyr!

Kram Elis.